დღე 2
დღე იყო საინტერესო. გავეცანით ერთმანეთის პროექტების შინაარსებს. გავუზიარეთ რეკომენდაციები: პროექტის შინაარსში უნდაჩანდეს პრობლემ რასაც იკვლევენ მოსწავლეები, როგორ იკვლევენ და რას ქმნიან.და სენიშვნები. ჩვენი პროექტების შინაარსი შევიტანეთ პროექტის შაბლონში. გავეცანით პუბლიკაციის მომზადების ჩეკლისტს.შევიტანეთ ბუკლეტში ფოტო.
საშინაო დავალება:wiewersi გავხსნათ მოდული 1, მასში 21 -ე საუკუნის უნარ-ჩვევები და მატგან ამოვწეროთ ჩვენს პროექტებს მისადაგებული უნარ-ჩვევები. ეს ყველაფერი გავგზავნოთ mail-ზე ჩვენთან წერილის სახით
გრძელვადიანი დავალება: ბუკლეტზე მუშაობა.
დღე იყო საინტერესო. გავეცანით ერთმანეთის პროექტების შინაარსებს. გავუზიარეთ რეკომენდაციები: პროექტის შინაარსში უნდაჩანდეს პრობლემ რასაც იკვლევენ მოსწავლეები, როგორ იკვლევენ და რას ქმნიან.და სენიშვნები. ჩვენი პროექტების შინაარსი შევიტანეთ პროექტის შაბლონში. გავეცანით პუბლიკაციის მომზადების ჩეკლისტს.შევიტანეთ ბუკლეტში ფოტო.
საშინაო დავალება:wiewersi გავხსნათ მოდული 1, მასში 21 -ე საუკუნის უნარ-ჩვევები და მატგან ამოვწეროთ ჩვენს პროექტებს მისადაგებული უნარ-ჩვევები. ეს ყველაფერი გავგზავნოთ mail-ზე ჩვენთან წერილის სახით
გრძელვადიანი დავალება: ბუკლეტზე მუშაობა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий